Összes oldalmegjelenítés

2013. december 2., hétfő

Virágot a virágnak

Hű, de rég nem írtam! Pedig sok-sok mindent fűztem - általában egyszerre két szín variációt is, csak írni nem volt késztetésem.

Az első csodaszépség édesanyám 60. szülinapjára készült. Mivel nála a karkötő, gyűrű és fülbevaló alapból "felejtős" volt, így valami csodaszép medált gondoltam elkészíteni neki egy mutatós lánccal. Szerettem volna valami olyat készíteni, ami elegáns és az arany ékszerei mellett is hordható, így esett a választásom fényes, bronzos színre matt feketével variálva.

Mintának most Minuetto virágát választottam egy "BPC" spirál lánccal. Nem volt túl haladós a nyaklánc, de szerintem szép lett. Már régen gondolkodom, hogy ki kellene próbálni a gyöngy horgolást, de még nem vitt rá a lélek...

Szóval szín és minta megvolt, már csak meg kellett fűznöm, íme a végeredmény:


Egyelőre egy képet tudtam felcsatolni, a többi elég fakóra sikerült. :(
Anyukám minden esetre teljesen elvarázsolódott tőle, úgy látom örömet okoztam vele. Jól sikerült a szülinap! Apukám ötletére, tesóimmal (nővérem és húgom) szervezve és az 5 unokával, illetve párjainkkal jól megleptük őt egy vacsival.


Isten éltessen Drága anyukánk! <3



Az öt unokánál 12-12 szál rózsa van, ami egyben teszi ki a 60 szálat :)




***
Persze egynél ismét nem tudtam megállni, készítettem egyet szürke-rózsaszín variációban is. Ezt sima, egyszerű láncocskára tettem, de a virágminta persze mindent vitt :)
Fűztem már korábban is ezt a mintát, nagyon szeretem, mert mutatós és a peyote fűzéssel amúgy is nagy barátságban vagyok :) A kép itt sem az igazi, de mindegy!


1 megjegyzés: