Összes oldalmegjelenítés

2012. május 23., szerda

Egészség és szépség

Régóta a fejemben volt már egy ékszer szett terve, de mivel igen sok swarovski négyzetet igénylet volna, halogattam a megvalósítását, hiszen tudva levő, hogy a swari négyzetek nem az olcsó kategóriájú kristályok közé tartoznak.
Éppen ezért nagyon megörültem, amikor rátaláltam a hasonló méretű hematit négyzetekre! Beszereztem belőlük a kellő mennyiséget és kiválasztottam egy gyönyörű szép színű swarovski rivolit, amelyet kiegészítésként szerettem volna hozzá "szerkeszteni".

Galvanizált ezüstös gyöngyökkel fűztem össze az egyes elemeket - igyekeztem szuperjó minőségű gyöngyökből megvalósítani az álmom :)

Miután mindent beszereztem, hétvégén nekiestem és szinte sajnálkozva mentem hajnali 2-kor aludni a félkész karkötőm mellől, de másnap reggel a családhoz, vidékre utaznunk, így egy kicsit nem ártott aludni is. Persze reggel jó korán keltem de még így is az indulás előtt 5 perccel tettem rá a karkötőre a kapcsot :) Minden áron be szerettem volna fejezni, hogy a testvéreimnek meg tudjam mutatni a szettet.
Íme a végeredmény:






Persze a nővérkém teljesen beleszeretett, azonnal be is állt nekem modellnek :)

My sister and the set

...közben megálmodtam egy újabb karkötőt ezekkel a szépséges hematit négyzetekkel...

7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szett!!! Finom, elegáns, nőies! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Igen különleges szett! Nagyon tetszik. Nem csoda, hogy a tesódnak rögtön megtetszett!!!

    Most néztem vissza az ajándékblogra, és láttam amit írtál.Örülök, hogy van valaki a nagyon közelemben, aki szintén a gyöngyök "rabja" Mivel híjján vagyok az ilyen gyöngyitiszes embereknek min én. Lehet róla szó hogy valamikor találkozzunk? Nem láttam nálad e-mail-es elérhetőséget, így ide írok neked. E-mail címemet megtalálod a blogomon a profilom alatt. Örülnék ha megkeresnél :)

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép ez a szett, nagyon tetszik! Telitalálat!

    VálaszTörlés
  4. Beautiful modern design :)
    Greetings,
    -Eva Maria

    VálaszTörlés