Összes oldalmegjelenítés

2013. március 11., hétfő

A sárkány medál

Több gyöngyös lánynál is láttam már Rrkra S Dragon medálját megfűzve. Nagyon megtetszett a medál formájának játékossága, kidolgozottsága és nagyon szerettem volna megfűzni.
Neisz Pirosnál láttam meg swarovskival variálva ezeket a gyönyörű szép sárkányokat (nagyon szeretem, ahogyan a színeket használja, mindíg olyan ízlésesek az ékszerei), és mivel szerintem előző életemben szarka voltam, így egyértelmű volt, hogy az ásvány golyó helyett egy gyönyörűen csillogó swarovskival fogom variálni.

Ez egy kicsit valóban haladóknak számító minta, így én bajlódtam is vele sokat :) Azért nem adtam fel és bár a végeredmény messze elmarad az eredetitől, azért egy kicsit büszke vagyok rá.





Kísérletezgettem vele, így készült egy at S formára egész jól hasonlító és egy inkább kérdőjelre emlékeztető forma is ;)




Kicsit bénácskára sikeredett ez utóbbi, de annyi munka volt vele, hogy nem szégyelem, mert én csináltam ezt is ;) Nem volt szívem ollót adni neki - úgy tűnik, ő egy kis túlélő.

4 megjegyzés:

  1. I love these dragons!! They are beautiful! :)

    VálaszTörlés
  2. Ohhh you have to tell me how I can make one of these dragon pieces they r so cool and would look fabulous with my spider!! Did you design it yourself or use a tutorial video? If so could you give me the link to it!!! PLEASE!!???

    VálaszTörlés