Összes oldalmegjelenítés

2013. június 18., kedd

Bronzos - bőrös

A férjecském nagyon szeret az óra mellett karkötőt is hordani, így időről-időre megkérdezni, hogy nem csinálnék-e neki valami jó kis karkötőt.

Az utóbbi két-három alkalommal szalma gyöngyökből (hol rövidebb, hol hosszabb méretűből) és kása gyöngyökből fűztem neki különböző variációval karkötőt. Most valami másmilyenre vágyott. Eszembe jutott, hogy a Gyöngy-Varázs oldalán már találkoztam nagyon szép bőr alapokkal és kiegészítőkkel, Adrienne pedig szívesen segített a kapocs rögzítésével kapcsolatos apróbb nüansz megoldásában.

Szóval Zolinak már nem is volt más dolga, minthogy kitalálja milyen legyen a karkötő alapja. Egy barna színű, kígyó bőr mintára hajazó alapot választott, antik réz kiegészítőkkel. Rám bízta, hogy fűzzek még valamit rá, így elővarázsoltam a jó öreg "maradékos" kupacomat és jól a mélyére túrtam, íme a végeredmény. A szalma gyöngy most sem maradt el, matt metál bronz és hybrid arany lüszteres topáz gyöngyöket használtam  :)





Háááát... a képek nem a legjobb minőségűek - csinálok majd napfényben is képet róla (ezek este 1/2 11-kor készültek). Egyelőre még kicsit merev a tartása, de Zoli nagyon szeretni és szívesen viseli.

Adrienne! Köszönöm a kedvességedet!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon vagány, szuperjól néz ki!!!

    VálaszTörlés
  2. Karakteres, markáns - nagyon klassz :)

    VálaszTörlés
  3. óóóó, nagyon férfias lett!
    Itt ragadom meg az alklmat és megkérlek, hogy írj egy rövid történetet a shamballákról is!!

    VálaszTörlés