Összes oldalmegjelenítés

2013. március 18., hétfő

Újabb SuperDuo szettem - mert szeretem :)

Hát, mostanában nagyon szeretem a SuperDuo gyöngyöket fűzni! Találtam egy szépséges mintát, amelyet nagyon szerettem volna elkészíteni. Nem voltam biztos abban, hogy a swarovski rivoli 12 vagy 14 mm-es, így vettem mindkét méretből egy-egy crystal luminous green-t :)
Végül a medál mintájához a 14 mm-es rivolit használtam fel.


Nem mondom, elég termetesre sikerült a medál a maga 6 cm-es átmérőjével, de imádom :)

Hogy ne maradjon árván a 12 mm-es rivoli, gyorsan készítettem belőle gyűrűt:


No, most már csak egy karkötő hiányzott, így amikor megláttam Lillith karkötőjét, nem is gondolkodtam sokat, hogy milyen legyen - főleg, miután nagyjából ugyanolyan színű lett a medálom. :) Jó sok SuperDuo került bele, így a karkötőnek is érezhető súlya van, de ettől függetlenül nagyon kényelmes!



És akkor íme a szett egyben:




9 megjegyzés:

  1. I am blown away by the ring, pendant and bracelet you made in this blog. I would love to see the video tutorial for those pieces!! Gorgeous work!!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus otlet a gyuru.Gyonyoru szettet keszitettel

    VálaszTörlés
  3. Hey Angela thanks for yout help this 3 piece set is absolutely gorgeous. I cant wait to make a dragon. My email address is simplystargazers@gmail.com. I can't wait to make a dragon! Thanks so much my new talented friend.
    Dana

    VálaszTörlés