Összes oldalmegjelenítés

2013. június 25., kedd

Shamballa

Sokan és sok helyen írtak már a Shamballáról, így csak röviden jellemzem, hogy a buddhisták hite szerint létezett egy hely, ahol az ég és a föld találkozott, mely a földi paradicsom volt, maga a tökéletesség, a béke, a szeretet, a gyógyulás és a nyugalom helye, amelynek a neve Shambala volt.
A Shamballa karkötők ezt az üzenetet hordozzák magukban, minden színnek más és más spirituális jelentése van.
A Shamballa karkötő egy speciálisan csomózott makramé alapú ékszer, engem pedig leginkább az egyszerű, ámde stílusos és csodálatos összhatása fogott meg.

Az első karkötőmet ajándékba kaptam kedvenc munkatársnőmtől, aki a saját kezével készítette nekem. Nagyon szeretem ezt a karkötőmet, hiszen Regina készítette nekem gondosan összeválogatva a hozzám illő színeket és tényleg nagy szeretettel adta át. Szóval nekem az általa készített karkötő a favorit, hiszen abban sok-sok szeretet van :) Köszönöm Regi!

Aztán eljött az évzáró és a kisfiam jövőre 5. osztályos lesz. Nagyon kedveltem, kedvelem a tanítónénijeit, így hát a kedvenc liliomos mintájú ékszer mellett mit készíthettem volna még nekik? Természetesen egy-egy Shamballa karkötőt. Ezeket sajnos nem tudtam lefényképezni, de elmondhatom, hogy mindkét tanító néni nagyon örült az ajándékának - én pedig boldog voltam, hogy eltaláltam az ízlésüket.

A nővéremnek és a húgomnak is készült már egy-egy példány azóta, de a kisfiammal egyik osztálytársnőjének is készítettünk ilyet búcsú ajándéknak. A kisfiam nagyon helyes volt, azt mondta a kislánynak, hogy ez egy barátság karkötő és mire leszakad a kislány kezéről újra találkozni fognak :) Olyan édesek voltak :) Ízisz jövőre másik iskolában kezdi a felső tagozatot.
 Ezekben a kariban a kristályos gömböcskék mellett matt, vagy fényes ónix gyöngyök vannak csomózva.


Ezen a képen a jobboldali legalsó az enyém, amit Regitől kaptam :) Szépséges lilás-rózsaszínes, imádom!


Itt pedig apró swarovski csillagokat variáltam a gömbökkel, ez még csak teszt példány, a húgom, Noémi hordja 


Valamelyik este pedig újabb stílust követve készítettem még két karit (ők még gazdára várnak):


Ági (nővérem) hozott el nekem egy szétszakadt Shamballás órát javításra. Újracsomóztam és szerintem óraszíjnak is valóban nagyon mutatós ez a kristályos gömböcske!


Most egy háromsoros karin agyalok, mert nekem soha, semmi nem elég :)

2 megjegyzés:

  1. gyönyörűek - és a záródásuk az a bizonyos csúszócsomó, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, a csúszócsomós megoldással állíthatóak, ami szerintem nagyon praktikus dolog!

      Törlés