Összes oldalmegjelenítés

2012. április 2., hétfő

Elkészült a liliom

Mint azt egy korábbi bejegyzésemben is írtam, néhány hete Pothorszki Barbi (meska boltja itt) keresett meg azzal a kéréssel, hogy az általa küldött fotó alapján el tudnám-e készíteni neki azt a karkötőt, amit kinézett. Küldött 3 egész jó fotót, de persze részleteiben egyiken sem lehetett látni az ékszer részleteit.
Szeretem a kihívásokat, ezért pesze igent mondtam rá. Aztán néhány napig nézegettem a képeket, próbáltam minden részletét kinagyítani és rajzot készíteni a minta megfűzéséhez.
Egyébként ezt a liliomot itt lehet megvásárolni, azt hiszem 10€ áron.

Szóval elkészítettem a tervet és nekiálltam megfűzni a virágot szirmonként, a kép alapján. Aztán pedig azon törtem a fejem, hogy hogyan is állítsam össze virággá a szirmocskákat... Íme félkészen:


Ekkor elküldtem Barbinak a fékész kariról a fotókat, akinek szerencsére nagyon tetszett, szóval elkezdhettem agyalni azon, hogy hogyan építsem össze a szirmokat a szárral és a porzókkal. Némi fejtörés, drótozás és tekergetés után kész lett a kari, íme a végeredmény:


Sajnos azt nem tudom visszaadni a képeken, hogy a szirmok enyhe szivárvány színben pompáznak, minden esetre nagyon mutatós egy darab lett a végeredmény! Nagyon kíváncsi vagyok ám Barbi véleményére :)

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm :) Egy kicsit megszenvedtem vele ;)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosan szépen össze hoztad Angéla :) Minden elismerésem a Tied :) Rettentően ügyes kezed van :) Imádom a munkáidat!

    Sok-sok Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Barbi!
      Ma repülök vele a postára, remélem holnapra már meg is érkezik Hozzád!!! Puszi!

      Törlés
  3. Excelente este lirio me encanta, felicidades......ah gracias por visitar mi blog ...un beso

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi Liddy! Thank you very much for your visit! I'm glad you like the bracelet. Two very sweet little son! :)

      Törlés
  4. Igazán csodálatos!Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés