Összes oldalmegjelenítés

2012. július 31., kedd

Szivárványos-bézs vaníliás karika, ezüstös bogyóval

Nővérem kedves barátnője keresett meg azzal, hogy készítsek az ő ismerőse számára egy peyote fűzött karkötőt "M" betűvel díszítve, illetve egy nyakláncot hozzá.

A karkötőt viszonylag "könnyű" volt megtervezni (annál tovább tartott megfűzni), csak azt nem tudtam, hogy milyen nyakláncot készítsek hozzá?
A színek adottak voltak a karkötő alapján, illetve az, hogy milyen technikával készüljön a nyaklánc, csak azt nem  tudtam, hogy mit készítsek.

Az egyik ötletem Vyolina Szerencsekerék medálja lett volna, a másik pedig egy peyote karikás, bogyós nyaklánc. Reni a karikás-bogyós megoldást választotta, így annak álltam neki.

Tudni kell, hogy már nagyon régen szerettem volna peyote-os bogyót fűzni, vagy fa golyót begyöngyözni. Összevásároltam korábban már minden féle méretű fa lencsét, meg fa golyót, de még nem mertem nekiállni. Karikát sem fűztem még, így igazi kihívás volt a számomra a nyaklánc elkészítése - de én szeretem a kihívásokat :) A bogyón azért vannak apróbb hibák, de sokat köszönhetek Roberta leírásának. Én is egy 1,5 cm-es fa golyót választottam, de természetesen az általa leírt lépéseken így is változtatnom kellett, pl. egy kicsit kevesebb 15 szemes sorra volt szükség a golyó "hasánál". Aztán 3-4 bontás után egészen jó lett a végeredmény - szerintem.

Reninek nagyon tetszett, remélem, hogy a megajándékozottnak is legalább annyira fog.
Íme:






Azt hiszem készítenem kell még ilyen karikás-bogyós nyakláncot, mert nagyon élveztem megfűzni!

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez az elegancia, ami sugárzik a munkáidból! Nagyon-nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Mégegyszer nagyon köszönöm! Felülmúlta az elképzeléseim, nagyon szép lett!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hagyon örülök, hogy tetszett, mert nagyon izgultam ám :) Örülök, hogy találkoztunk, remélem még lesz alkalmunk rá ;)

      Törlés