Összes oldalmegjelenítés

2014. június 10., kedd

Bagoly medál clockpunk stílusban


Már nagyon régen szerettem volna órabelsőt felhasználva valami érdekes és újra használható dolgot készíteni, ezért is lettem nagyon boldog, amikor kaptam néhány kiszuperált, már nem működő mechanikus karórát. Némi nehézség árán sikerült az elsőt szétbontani és már nyitva is állt az út az órabelső új élete,  ékszerré válása felé.
A másik régi tervem egy bagoly megfűzése volt, így a két régi vágyam ötvöztem némi topáz színű swarovski kristály és gyöngy felhasználásával.

Szárnyat végül nem kapott a bagolyka - első kőrben terveztem neki -, mert már így is elég "pocakosra", szélesre sikerült.

Miután elkészült azon gondolkodtam, hogy kitűző, vagy medál legyen, de végül is az utóbbi mellett döntöttem és kapott egy szép, cirádás medál akasztót.



Már az órabelső következő új formáján töröm a fejem, mert van még néhány "befűzésre" váró szerkezet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése