Összes oldalmegjelenítés

2011. december 21., szerda

Az indulás

Hát, ezzel kezdődött minden 1 évvel ezelőtt:

és ezzel:

Milyen érdekes az élet?
Egy munkatársnőm kezén láttam meg a kristály színű gyűrűt és teljesen "bevadultam" attól, hogy milyen gyönyörűen csillog-villog az ujján, természetesen nekem is kellett :) Kiderítettem az alkotóját és gyorsan beszereztem egyet barnában is, csakhogy ne szomorkodjon egyedül.
Ezek voltak az első gyöngy fűzött gyűrűim. Aztán miután meglátták, a családom további hölgy tagjai is teljesen elolvadtak tőle, természetesen Nekik is kellett belőle, így gyorsan csináltattam nekik is, így mindjárt 6 darabot készíttettem.

Közben elkezdtem gondolkodni rajta, hogy esetleg ezt én is el tudnám készíteni... Ráadásul egy-egy neves alkalomnál kell annál nagyobb ajándék, hogy a szeretteinknek mi készítjük el a rájuk tervezett ékszereket? Szerintem nem. Valahogy mindenkinél így kezdődik a gyöngy fűzési "mánia", nem?

Szóval forgattam jobbra, balra a gyűrűt és úgy döntöttem, hogy én is megpróbálkozom vele. Ekkor még nem tudtam, hogy a gyöngy fűzésnek ilyen kultúrája van, hanem csak saját logikám alapján összeraktam ezt a kis gyűrűt én is. És milyen boldog voltam amikor sikerült! :) Most már tudom, hogy ez csak egy kezdeti, egyszerű kis minta, de akkor rettentő boldog voltam, hogy én is el tudom készíteni, viszont a mai napig kedvenc darabjaim.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése