Összes oldalmegjelenítés

2011. december 22., csütörtök

... a folytatás

Szóval miután elkészítettem az első gyűrűt, illetve egyszerű raw fűzött nyakláncot és karkötőt, újabb szépség került a szemem elé egy kedves munkatársnőm ujján, ez:

Illetve ennek egy olyan változata, amelyiknél nem volt a közepébe rivoli. Az a kolléganőm vásárolta, akitől az első gyöngy fűzött gyűrűket vettem. Elmondta, hogy valahol a körúton látta meg igen borsos áron, de neki annyira megtetszett, hogy szülinapjára ezt kérte. Szerette volna ő is elkészíteni más színben, a hozzávalókat meg is vette, de sehogyan sem tudta összerakni a gyűrűt.

Na, nekem sem kellett több, én is akartam ilyet - tisztára mint az oviban :). Persze én elkészíteni szerettem volna - a meglévő minimális tudásom ellenére - ez volt hát a következő tervem.
Készítettem egyet magamnak heliotrope szirommal, vulcanic középpel, aztán még sokat... :) A környezetemben hirtelen mindenkinek ilyen kellett különböző színekben. Szerencsére a szívecskéket töménytelen mennyiségben és színben megtaláltam a Gyöngysziget üzletében és a Gyöngykuckóban.

Íme a legelső, amely ma már a húgocskám ujját díszíti:


Aztán készítettem egy silver night/chrystal verziót a nővéremnek és egy chrystal AB/topáz variációt magamnak :)


meg ilyeneket is...
...és ezeket:

A nagy sikerre való tekintettel végül egész szett kerekedett belőle:



A szett már a Meskán is elérhető! http://meska.hu/ProductView/index/326436

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése