Összes oldalmegjelenítés

2011. december 30., péntek

Egy csodálatos lehetőség

Még a nyáron hívott fel a nővérem, hogy megkérdezze, hogy mit szólnék, ha egy kiállításra vihetném el az ékszereimet...
... én meg csak tartotam a telefont és néztem nagy, kikerekedett szemekkel. Én...? Kiállításra? És miket? És hol és egyáltalán...?
Elmondta, hogy van egy nagyon kedves festőművésznő ismerőse, aki látta a már elkészített ékszereimet és nagyon megtetszettek neki. Úgy gondolta, hogy az ősszel megnyitó új kiállításának megnyitóján részt vehetnék mint vendég kiállító.

Természetesen nagyon megörültem és rögtön bizonytalanul egy halk igent mondtam az invitálásra. Nővérkém természetesen azonnal belelkesült és jelezte, hogy igent mondtam. Na, főtt is a fejem rendesen, mert egy kiállítás azért nagy dolog! egyből mindenféle ötlet kezdett el kavarogni a fejemben, hogy miket kellene megvalósítani, mik legyenek a tárolókban.
Szerencsére volt még több hónapom az ékszerek elkészítéséig, így megpróbáltam létrehozni minden ötletemet.







Aztán valamikor szeptemberben ismét kaptam egy telefonhívást, hogy akkor ugye minden rendben és megyek a kiállításra. Miután leegyeztettünk mindent, "kézhez" kaptam a kiállítás meghívóját és ismét csak elképedtem. Nagyon nagy bizalomnak véltem Gógucz Nórától, és a mai napig nem lehetek elég hálás azért, hogy őt megismerhettem és méltónak vélt arra, hogy Vele és a gyönyörű műveivel együtt említsenek meg. Nóra, ez úton is nagyon köszönöm!

A kiállítás megnyitója nagyon hangulatos és gyönyörű volt, tele Nóra szebbnél-szebb festményeivel, rajzaival.

Íme néhány fotó, bár fentebb további képeket is találhattok a szövegbe "rejtett" linkeken keresztül:



Ez az egyik kedven festményem Nórától.




Így, év végén szintén Nóra egy gyönyörűséges festményével zárom soraimat, amelynek címe

Téli táj


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése