Összes oldalmegjelenítés

2012. január 14., szombat

Ásványok

Nagy kedvenceim az ásványok! Az egészségünkre gyakorolt hatásuk mellett gyönyörűek, változatosak, nincs két egyforma belőlük.

Az első ásvány ékszeremet ez a kő inspirálta:


Ez ugyan a képen nem érzékelhető, de egy hatalmas, 5 x 3,5 cm-es rózsakvarc kő. Amikor megtaláltam a meska-n Caprigyongye-nél,  elvarázsolódtam és  mindenképpen szerettem volna megszerezni! Már láttam is magam előtt egy ékszert, csak a megfelelő elemek beszerzése volt még hátra, no meg a fűzés. Egy igazi barokkos fazonú nyakéket álmodtam meg.
Aztán egyik kedves munkatársnőmnek meséltem, hogy mi van a fejemben. Ekkor még csak ennek a szépségnek a befoglalása volt meg, de ő azt mondta, hogy csináljam meg, mert neki kell. Még azt sem tudta, hogy milyen lesz a végeredmény, de ő szerette volna :) Hát, ez nagyon jó érzés volt!

Beszereztem hát gyorsan két kisebb (2,5 x 1,1 cm). ovális rózsakvarcot handmadestamping-tól, akitől azóta már több szépséget sikerült megszereznem.

Végül ez lett a végeredmény:


Munkatársnőm, Kriszta nagyon örült neki és kérte, hogy csináljunk mellé karkötőt, fülit és gyűrűt is. A karkötő és a füli közben elkészült, a gyűrű még várat magára, mert idáig nem sikerült kis méretű. lencse formájú rózsakvarcot találnom. De most már az is megvan! Lassan el is készítem :)

Szóval íme a fülbevaló és a karkötő:


Azóta készítettem már sok más fazont és ékszert, de ez, az első volt az igazi! Örülök, hogy jó helyen van és az új gazdája nagyon szeretni viselni.

Fűztem krizantémkő medált a nővérkémen, Áginak:


Egy achát szettet kedvenc munkatársnőmnek, Vikinek (köszi Viki a lehetőséget :) )



Kétféle türkiz, illetve egy mágneses hematit medált amelyet Csapó Kriszta mintája alapján készítettem el:





Szóval szeretem az ásványokat, gyönyörű mintájuk és színeik miatt. Biztosan fogok még belőlük ékszert készíteni, ugyanis megrendeltem egy újabb gyönyörűséget, egy mohaachát kabosont:



:-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése