Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 15., szerda

Már régóta...

nézegettem a különböző gyöngyös lányoknál a csikóhal medált, nagyon tetszett nekem.

Láttam Évinél is, illetve sokan, sokféle szín világban készítették el ezt a nagyom mutatós, részlet gazdag mintát Fantasiabeads-től.

Hát nekem is kellett készítenem egyet :) Most lehetőségem nyílt rá, hogy elkészítsem és nagyon élveztem fűzni a raw alapot, illetve nagyon tetszett, ahogy egyre inkább csikóhal formája lett az egésznek. A raw alapra 3 mm-es, japán kocka gyöngyöket fűztem, csak a két szeme helyére tettem egy-egy swarovski bicone-t, de nekem így is tetszik, főleg, hogy mutatós lilás színvilágban készült el.  Másoktól eltérően én nem kunkorítottam vissza teljesen a farkincáját, egy kicsit nyitottan hagytam a végét.

Az elkészült, mindkét oldalán díszített, közel 8 cm-es medált végül egy 60 cm hosszú, antikolt réz színű láncra tettem. Ütős, mutatós darabra sikerült - szerintem.

...és olyan kis cuki :)




3 megjegyzés: