Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 22., szerda

Wheel of fortune...

...avagy egy fülbevaló új élete.

Nagyon sokat művelem mostanában a peyote technikát, hát egy újabb, ezzel a technikával készült ékszert hoztam.

Volt egy fülim (amit az a bizonyos kozmetikai termékeket gyártó cég forgalmaz, amely Shakespeare szülő városáról kapta a nevét :-)), ami bár nagyon tetszett, de sosem hordtam, egyszerűen nem tudtam használni a súlya miatt, illetve vágta a füli akasztója a fülemet. Fogtam hát magam és darabjaira szedtem, azután ott búslakodott hónapokig a kincsesládámban.
Ennek, a jobb sorsot is látott fülinek az elemeit használtam fel ahhoz a nyakékemhez, amelyhez a múltkori bejegyzésemben jelzett 22 mm-es, Chrystal AB színű swarovski barokk cseppet vettem.

Készen lett a remekmű, és hogy ne legyen hiány érzetem, készítettem hozzá egy pár fülit is 17 mm-es barokk, AB bevonatos cseppekből. A képeken nem látszik, mert persze szokás szerint fotózhatalan, de a nyaki 11/0-s miyuki delicái szivárványos bézs színben tündökölnek.





Egy karkötő még hiányzik nekem a szetthez, de ami késik nem múlik... :)

2 megjegyzés: